vineri, 8 ianuarie 2010

My favourite - Resort 2010 Collection : Stella McCartney

De abia m-am putut hotari care este colectia mea 'resort' 2010 preferata. Nu ma pot plange ca nu am avut de unde alege. Pana la urma m-am decis si am ales-o pe Stella McCartney.

Imi plac aproape toate piesele colectiei asa ca mi-a fost greu si sa ma hotarasc pe care sa le arat. Intreaga colectie o gasiti aici.





Multe vedete au ales de asemenea sa poarte aceasta colectie in cadrul diferitelor eveniment: Sienna Miller, Thandie Newton, Diane Kruger, Reese Witherspoon etc. Din nou am avut de unde alege.


(Cameron Diaz la "Stella McCartney's L.A Home Screening")


(Amanda Seyfried la premiera filmului"Chloe" din Londra")


(Rachel McAdams la "Deauville American Film Festival")

Probabil insa cea mai mare "promotoare " a colectiei este insasi Stella McCarteny, care rareori opteaza pentru alti designeri.
Daca ar fi sa descriu in cateva cuvinte tendintele pe care le aduce intreaga colectie as spune: alb negru si cateva accente florale. Mai precizez ca aceasta are in total 56 de piese iar modelul folosit pentru prezentare este Anouck Lepère.


Niciun comentariu: